JE NÁKUP PROSTREDNÍCTVOM E-Shop www.bazenyasauny.sk BEZPEČNÝ?
Vzhľadom k tomu, že zákon dáva spotrebiteľovi právo na vrátenie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetu, do 14 dní bez udania dôvodu, dalo by sa povedať, že nakupovanie cez eshop je bezpečnejšie a výhodnejšie oproti klasickému "kamennému obchodu". Ak pridáme i serióznosť a kvalitu ponúkaného tovaru, pohodlnosť nakupovania plus finančnú výhodu, je nákup prostredníctvom eshopu nielen bezpečný ale aj výhodný.
ZA AKO DLHO OBDRŽÍM OBJEDNANÝ TOVAR?
Obvyklá doba expedície sa líši pre jednotlivé tovary. U "spotrebného" tovaru, ako je bazénová chémia je doba expedície 1 - 2 pracovné dni. Pri bazénoch a všetkých objemnejších / ťažších tovaroch je expedícia obvykle 2 - 3 pracovné dni, nakoľko je potrebné zorganizovať dopravu k zákazníkovi, dohodnúť čas a miesto dodania. U tovaru, vyrábaného na zákazku je doba dodania 7-14 pracovných dní. V každom prípade je po objednaní termín doručenia upresnený emailom alebo telefonicky.
Objednaný tovar je zasielaný prostredníctvom prepravných služieb. Dodávka prebieha od 2 do 4 dní od zaplatenia, v závislosti od druhu tovaru.
KOĽKO MA BUDE STÁŤ PREPRAVA ?
Prepravné je účtované podľa výšky objednávok nasledovne: Pri objednávke objemovo a váhovo menších tovarov do 250 EUR je prepravné vypočítavané podľa cenníka jednotlivých kuriérskych spoločností, resp. Slovenskej pošty. Naša spoločnosť neučtuje žiadne dodatočnémanipulačné, balné, ani prepravné poplatky. Preprava celých bazénov je náročnejšia, nakoľko sa jedná o tovary, ktoré sú balené na bežných europaletách a pri veľkých bazénoch napr. bazény typu ISIPOOL je týchto paliet niekoľko kusov. Momentálne ponúkame pre našich zákazníkov akciu na prepravu zdarma, čiže doprava pri celkovom nákupe viac ako 250 eur je v rámci Slovenskej Republiky zadarmo.
AKO BUDEM INFORMOVANÝ O TERMÍNE DODANIA OBJEDNANÉHO TOVARU?
Po tom, ako objednáte tovar a odošlete objednávku, bude Vám, najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa, telefonicky oznámené, resp. na uvedenú emailovú adresu zaslané potvrdenie vašej objednávky s termínom a spôsobom doručenia. Priamo v deň doručenia tovaru Vám vodič prepravnej služby zatelefonuje a bude vám avizovať presnú hodinu dodania.
AKO MÔŽEM TOVAR ZAPLATIŤ?
Platbu je možné vykonať následovnými spôsobmi:
1. Doručenie tovaru na dobierku, objednaný tovar zaplatíte priamo vodičovi, ktorý Vám tovar privezie na uvedenú adresu.
2. Platba bankovým prevodom vopred na náš účet, pri tomto spôsobe platby ušetríte až 3% z celkovej sumy nákupu. Na vašu emailovú adresu Vám budú zaslané platobné údaje pre platbu tovaru (celková suma po odpočítaní zľavy 3%, číslo účtu, variabilný symbol), po prevode peňazí na náš účet Vám bude tovar zaslaný.
3. Platby pomocou systému Tatrapay. Vhodná pre zákazníkov TATRA Banky.
4. Nákup na splátky cez spoločnosť Quatro
5. Platba cez PayPal
6. Platby platobnými kartami CARDPAY
ČO AK NEBUDEM DOMA V ČASE DODANIA?
Priamo v deň dodania Vám bude volať vodič prepravnej služby na uvedené telefónne číslo. V prípade, že nebudete doma je možné dohovoriť iný, náhradný termín doručenia.
JE MOŽNÉ ZAKÚPENÝ TOVAR VRÁTIŤ?
Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa, má spotrebiteľ pri nákupe tovaru prostredníctvom internetového predaja nárok na vrátenie peňazí za tovar, do 14 dní od jeho prevzatia. Vrátenie tovaru je možné podľa postupu uvedeného v obchodných podmienkach.
AKÁ JE ZÁRUKA NA PREDÁVANÝ TOVAR?
Minimálna záruka na všetok predávaný tovar je 24 mesiacov od dátumu predaja. U vybraných výrobkov je poskytovaná predĺžená záručná doba, buď na kompletný výrobok, časť výrobku, alebo spôsob opotrebenia výrobku. Táto predĺžená záručná doba u vybraných výrobkov jasne stanovená v ich popise.
KDE A AKO MÔŽEM TOVAR REKLAMOVAŤ?
Tovar je možné reklamovať v záručnej dobe zaslaním správy na našu kontaktnú adresu. Postup pri reklamácii tovaru je uvedený v obchodných podmienkach. Reklamácia tovaru sa riadi platným občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.